En härlig dag

Gokväll på er! 
Har precis landat på rummet efter en riktigt go och härlig dag. Jag steg upp strax innan 7 imorse för att släppa ut hästarna, mockade direkt åt både Harry och saga och red sedan Harry. Han klättrades idag och det gick väldigt bra. 

Efter det åt jag innan jag och Maja gick ner till ridhuset. Idag var det öppet hus här på Strömsholm och det betyder att vi visade upp vår anläggning. Tidigare imorse va de rundvandring i stallet men de va inte jag med på. Senare på dagen var det show och clinic. Det började med att vi ettor och tvåor visade en dag på Ridsportgymbasiet. Efter oss fortsatte hästutbildningen, hippologerna och kusk... Tror inte de va någon mer ;) därefter var det clinic med Jens och Marianne och dom pratade om träningsupplägget för en 3 och 4 årig häst och sedan två mer rutinerade hästar. Det va inspirerande och kul. 

Nu på kvällen hade vi taco-kväll allihopa som vart med idag, på knytis var det. Det va jättegott och mysigt, kul när alla möjliga är samlade. Storbildsskärmen var framme och det visades filmer från olika saker. Efter tacosen hade ettor och tvåor fotboll/rugby i ridhuset vilket var riktigt skoj, alla gick all in och tog det på blodigt allvar, precis som det ska va. Nu efteråt gick jag och Elin för att hämta kakor som vi beställt, bra slut på dagen innan man nu ligger i sängen å tar det lugnt. 

Imorn ringer klockan tidigt och det är stalltjänst innan hopplektion :)















Farmor
2014-12-08 @ 15:44:32

Vad kul ni har , men nu dyker det upp ett nytt ord klättrades ?? Vad gör han då ? Puss ses snart!🎅

Svar: Jag rider upp och ner för backar i skogen med honom 😊 ja de gör vi, kram
Amanda




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0