En riktigt bra dag

Hej!
Idag har varit en riktigt bra dag!! Till en början var det sovmorgon till halv 10 och det var riktigt välbehövligt och skönt. Efter det hade vi matte där vi tog det lugnt och spelade spel som var kul. Dagen fortsatte med engelska där vi såg på film och sedan hade vi naturbruk där vi fortsatte med vårt projekt, vi ska göra ett eget stall där vi har anställda osv. Jag och Elin fick också reda på att vi fick A på ett grupparbete vi gjort vilket var otroligt roligt då vi sagt hela tiden att vi skulle få A på den. 

Efter skolan gick jag och Maja ner till Harry och gjorde iordning honom inför träning. Det var hoppträning för Anna-Clara på schemat och det var första gången sen jag flyttade hit som vi hopptränare ordentligt. Har endast hoppat lite småhunder innan. På grund av det hade jag ingen aning om hur han skulle reagera men det var bara positiv. Han var så otroligt fin och jättetaggad. Han tog alla övningar klockrent och gjorde det med en massa glädje. Vi båda var lika nöjda efteråt och det känns så himla skönt att vara tillbaka igen. Nästa tisdag blir det träning igen innan vi åker hem och tar lite  lugnare över jullovet. Imorn blir det en uteritt och det blir lagom nu efter en träning. 







Farmor
2014-12-11 @ 13:45:07

Grattis till A !kram👍💕




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0