Några meningar om veckan som varit

Hej på er! 
I helgen såg vi på sändningarna från Sweden Horse Show. Bland annat tog Peder hem segern i sista Grand Prixen och det blev en svensk seger i debuten i inomhusfälttävlan. 

Vi julbakade också, jag bakade snickers, pepparkakor och lussekatter samtidigt som vi lyssnade på julmusik. 


I måndags besiktade jag min sköthäst Cayenne E. relevant - Cortez. Allt var bra med henne och min frisering va bra. Det ända som va var att hon behövde mer Hö. 

Jag har också haft massa muntliga redovisningar som gått väldigt bra.

Harry går också väldigt bra och ska nästa vecka hopptränas igen. Jag måste jobba mer med att få honom på bakbenen så det är de vi jobbar med.

Imorn är det stallstjänst, matte och uteritt som står på schemat. Direkt efter skolan ska Harry hoppas. 










Jag har också fått lite julmusigt i rummet!







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0