Snöigt Strömsholm

När jag vakna imorse låg de snö över Strömsholm, supermysigt och julkänslan höjdes verkligen. Jag gick ner för att göra iordning Harry då han skulle med på uteritten i skolan. När jag red iväg snöade det jättemycket och Harry var superpigg. När vi sedan red iväg med hela klassen så blev alla privathästar galna och alla hetsade upp varandra. Jag valde då att gå hem med Harry och inte riskera att han blev sparkade eller att alla blev uppjagade av honom hela turen. Trots allt fick han 45min skritt idag vilket var det som han skulle få så det blev bra ändå. Jag fixade sedan stallet direkt så jag har eftermiddagen ledig för plugg. Nu sitter vi och kollar på film på knytis och har sedan stalltjänst.













Anonym
2014-12-18 @ 08:25:56

Mor och bror laddar för en resa mot snön. Ses i kväll. Puss

Pappi
2014-12-18 @ 15:15:17

Bra den sista bilden på dig och Harry :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0