Mycket har hänt

Hej på er igen!
 
Det har minsta sagt hänt mycket sen sist. Jag och Harry tog oss ju ett välförtjänt jullov med lugna uteritter och en massa mys. Jullovet ägnade jag med kompisar, kompisar och ännu mer kompisar. Jag försöker verkligen umgås med dom så mycket de går då vi syns så sällan. Julafton blev lyckad och vi var hos våra kusiner. Jag fick många jättefina julklappar och vi hade väldigt trevligt. Nyår var också väldigt lyckat och jag spenderade den med kompisar i stan och lärde känna nya personer som var jättetrvliga. Jag åkte sedan tillbaka hit på helgen efter nyår för att vara med på en kurs för Daniel och Åsa på måndagen och tisdagen. Jag tycker kursen var väldigt bra och givande och jag fick med en massa bra saker därifrån. Harry skötte sig fint också. 
 
Nu har jag gått några veckor och under den tiden har jag hunnit få köpare på Harry men tyvärr fick han en anmärkning på besiktningen och vi ville inte sälja han med de. Nu ska han longeras i 3-4 veckor och jag och mamma har då bestämmt att han skulle må bra av att komma hem till stora hagar där mamma longerar honom. Så med andra ord kanske han åker med hem på onsdag då även jag ska hem igen, ÄNTLIGEN. 
 
Skolan rullar på som vanligt och jag har hunnit rida några lektioner med olika hästar som gått ganska bra. Jag och Maja har också dragit igång och börjat gymma vilket känns kul! Jag har också hunnit vara sjuk, hostade hela dagarna och nätterna och var väldigt förkyld. Då var Maja snäll och red Harry.

Lite blandade bilder från de senaste veckorna!




Min och Majas snygga snögubbe ;)


 
 
Farmor
2015-01-24 @ 16:48:30

Tråkigt med Harry som har ont i ryggen, hoppas det ordnar sig! Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0